Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Reklamowałem, bo... gdż...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna -> REKLAMACJE PRODUKTÓW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 20:41, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Korekta (jej wartośc) zostaje Ci w nadpłacie i dopiero przy następnym zamówieniu wykonanym po ZATWIERDZONEJ już korekcie nadpłata zostanie odjęta od wartości faktury i po prostu zapłacisz o tyle mniej, ile kosztował zwrócony produkt w korekcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kriis dnia Śro 20:42, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Freya01
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Śro 23:50, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Kriis napisał:
No więc ja zacznę tu pisać
... Niestety, na początku powiem, że jestem troszkę zły.

Choć nie mogę mieć pretensji do Oriflame... Smile

Jedna (początkująca) moja klienta zamówiła podkład GG Adaptacyjny Smile
Gdy go otrzymała, okazało się, że jest za jasny i chce go wymienić na kolor Golden Beige >> oczywiście reklamację przyjąłem od razu i na drugi dzień wysłałem przesyłkę do Oriflame, wraz z listem (który zawiera opis powodów reklamacji).

Minęły już grubo ponad 3 tygodnie, a podkład, o który prosiłem na wymianę nie przyszedł do mnie do dziś... Dlatego też postanowiłem dzis do nich zadzownic.
Dzownię, podałem dane, co i jak...
I... Okazało się, że nie doszła ode mnie żadna przesyłka Sad
(Kilka dni temu doszedł tylko zegarek, który zwracałem i pomadka)...
Sprawdzili wszystko no i nic... nie doszło.
Klientce ciągle mówiłem, że na pewno lada dzień będzie nowy podkład, że ma się nie martwic - a tu taki ZĄK... a wiecie, co jest najgorsze?
(To zapewne wina poczty, paczka zaginęła - często tam się tak zdarza, z tego, co słyszę...) >> wysłałem to listem zwykłym, priorytetem w kopercie bąbelkowej i nie mam żadnego potwierdzenie, że coś nadawałem Sad Także teraz nawet nie mogę reklamacji złożyć na poczcie... No i muszę oddać klientce 29,90 zł.

Szkoda, taka przykra sytuacja troszkę. No ale coż... mam nauczkę.

Ale jak chcialeś klientce wymienić ten podklad na inny kolor?
Przecież nie mogleś czekać na inny kolor i jej tego obiecywać.
Jeśli oddaleś go to na unikalna gwarabncję. Zminusowaliby (gdyby paczka doszla) i koniec.
Powinieneś to zrobić tak: zly kolor wyslać reklamacje i jednocześnie zamówić kolor wlaściwy i na tą przesylkę czekać.
Inaczej się nie da...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Freya01
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Śro 23:54, 01 Kwi 2009    Temat postu:

basiaaa napisał:
No tak ale na stronie Ori w fakturach są jakieś korekty co do tej pomadki, najpierw -7pp potem +7pp sama niewiem co to znaczy... ale na fakturze przecież powinnam mieć jakąś kwotę pomniejszoną bo przecież ja wtedy za tą rzecz zapłacviłam i co?

To znaczy, że wlaśnie wymieniają Ci pomadkę na nową.
Taka reklamacja przychodzi osobno. Paczką wysylają osobną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Freya01 dnia Śro 23:57, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Czw 10:00, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Freya01 napisał:
Kriis napisał:
No więc ja zacznę tu pisać
... Niestety, na początku powiem, że jestem troszkę zły.

Choć nie mogę mieć pretensji do Oriflame... Smile

Jedna (początkująca) moja klienta zamówiła podkład GG Adaptacyjny Smile
Gdy go otrzymała, okazało się, że jest za jasny i chce go wymienić na kolor Golden Beige >> oczywiście reklamację przyjąłem od razu i na drugi dzień wysłałem przesyłkę do Oriflame, wraz z listem (który zawiera opis powodów reklamacji).

Minęły już grubo ponad 3 tygodnie, a podkład, o który prosiłem na wymianę nie przyszedł do mnie do dziś... Dlatego też postanowiłem dzis do nich zadzownic.
Dzownię, podałem dane, co i jak...
I... Okazało się, że nie doszła ode mnie żadna przesyłka Sad
(Kilka dni temu doszedł tylko zegarek, który zwracałem i pomadka)...
Sprawdzili wszystko no i nic... nie doszło.
Klientce ciągle mówiłem, że na pewno lada dzień będzie nowy podkład, że ma się nie martwic - a tu taki ZĄK... a wiecie, co jest najgorsze?
(To zapewne wina poczty, paczka zaginęła - często tam się tak zdarza, z tego, co słyszę...) >> wysłałem to listem zwykłym, priorytetem w kopercie bąbelkowej i nie mam żadnego potwierdzenie, że coś nadawałem Sad Także teraz nawet nie mogę reklamacji złożyć na poczcie... No i muszę oddać klientce 29,90 zł.

Szkoda, taka przykra sytuacja troszkę. No ale coż... mam nauczkę.

Ale jak chcialeś klientce wymienić ten podklad na inny kolor?
Przecież nie mogleś czekać na inny kolor i jej tego obiecywać.
Jeśli oddaleś go to na unikalna gwarabncję. Zminusowaliby (gdyby paczka doszla) i koniec.
Powinieneś to zrobić tak: zly kolor wyslać reklamacje i jednocześnie zamówić kolor wlaściwy i na tą przesylkę czekać.
Inaczej się nie da...


Moja Droga Happy
Ale ja to wszystko wiem Wink
Już nie raz składałem reklamację Wink

Tu chodzi całkiem o co innego - o to, że paczka moja zaginęła.

A dołączyłem list, w którym napisałem, że zły kolor jest. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Freya01
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Czw 12:26, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Mój Drogi Kriisie!
Wiem, że wiesz, bo czytalam Twoje posty na ten temat.
Jednak nie da się wymienić na inny kolor podkladu, pomadki, czy czego kolwiek.
Zly kolor trzeba oddać w drodze reklamacji. Dobry kolor trzeba zamówić ponownie w drodze normalnego zamówienia. Dla firmy są to 2 różne sprawy, nigdy ich nie lączą.
Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka
Konsultanci



Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy
Płeć: K

PostWysłany: Śro 14:02, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Wiecie może czy jest szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, jeżeli zamówienie było zrobione błędnie - zamiast kodu druku wniosku (0,35zł) sponsorka wpisała kod wydruku aktywności 1 szt 3 zł, a zamawiane 5szt. Nawiasem mówiąc dotyczy to 1 zamówienia nowej konsultantki, więc na logike ten wydruk aktywności na nic się nikomu nie zda? Reklamacja wysłana, ale nie wiem czy będzie uznana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madzik19071992
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Śro 17:16, 22 Kwi 2009    Temat postu:

hej Wink mam taki problem ze dwie pomadki color atraction oddałam i pozytyuwnie rozpatrzyli mi reklamacje wszytsko super i wogóle ... nawet w raportach z faktur mam ze mi odjeli itp w katalogu 6 skaladalm zamowienie tylko na probke bo moje produkty kolezance dalam zamowic zeby miala 100 Wink wiec zamowienie za 5,80 zł teraz mam i nie odjeli mi tych 2 pomadek ... kiedy mi to odejmna ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 19:41, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Chyba wtedy, jeśli zamówienie przekroczy większą ilość do zapłaty niż wartość pomadek.
Bo tak, jeśli masz zamówienie za 6 zł niespełna... to nie mają jak zredukować tego.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem Happy

He, zobacz, jaka kwota przeszła Ci do nadpłaty Happy
(można to sprawdzić w podsumowaniu zamówienia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wskazówka
Konsultanci



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Lublina
Płeć: K

PostWysłany: Pią 11:49, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Reklamowałam kubek ten z katalogu akcesoria.
Nalewając gorącą wodę pękł. Zaniosłam do filii ten popękany kubek i wypełniłam druk zwrotu "brak jakościowy". Teraz widzę w historii faktur, że została odjęta mi kwota 7,90zł za ten kubek, a jednocześnie jest następna faktura na kubek 7,90zł, to chyba oznacza, że przyślą mi drugi?

Czy jak zwraca się kosmetyki "brak jakościowy" to oni sami wysyłają drugie egzemplarze i nie trzeba zamawiać drugi raz?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wskazówka dnia Pią 11:49, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Pią 21:06, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Oni różnie robią...
ale jeśli masz nową fakturę, to nie martw się, pocztą przyjdzie Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wskazówka
Konsultanci



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Lublina
Płeć: K

PostWysłany: Wto 22:17, 05 Maj 2009    Temat postu:

Jestem zła...
Kupowałam pomadki 1+1 za 1 zł. W sumie 6 szt czyli 3 zestawy (15284 i 15283, 15283x2, 15280 i 15289). 4 kolory klientkom odpowiadają (15284,15283x3), a jeden zestaw nie odpowiada. Chciałam dzis zawrócić, okazuje się, że nie mogę bo firma "inne pary zrobiła". tj. te pomadki które chcę zwrócić 15280 i 15289 są w cenach 12,23zł jedna i druga. Zamawiając taki zestaw wybrała klientka 1+1 za 1zł, natomiast firma w inne zestawy sobie połączyła. No i nie mogę zwrócić bo chcę zwrócić 2 pomadki w normalnych cenach a te tańsze chce wszystkie zostawić. Tylko przepraszam bardzo to firma sobie połączyła w takie zestawy. I co mam wyrwać teraz klientom reszte pomadek i wszystkie 6 zwrócić a potem zamówić tylko 4 właściwe? no sorry...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asgoja
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Śro 8:25, 06 Maj 2009    Temat postu:

Oddaj je, napisz im jaka jest sytacja oni zrobia korektę i w sumie odejmą ci pomadki 1 + 1 gratis.

Tylko napisz im to że to byl jeden zestaw Happy A będzie wszytsko ok Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orinutka
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:08, 17 Maj 2009    Temat postu:

Ostatnio oddałam wodę Giordani White Gold bo miała zgniecione opakowanie tekturowe.
Pani mi od ręki wymieniła na ładne , nie uszkodzone pudełko Very Happy
Panie w reklamacjach są u nas bardzo miłe i życzliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna -> REKLAMACJE PRODUKTÓW Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin