Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Reklamowałem, bo... gdż...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna -> REKLAMACJE PRODUKTÓW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Pon 20:45, 23 Mar 2009    Temat postu: Reklamowałem, bo... gdż...

Wszystko, co dotyczy Waszych reklamacji,
Wasze pytania, opinie, przypadki i sytuacje Tongue


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Pon 20:52, 23 Mar 2009    Temat postu:

No więc ja zacznę tu pisać
... Niestety, na początku powiem, że jestem troszkę zły.

Choć nie mogę mieć pretensji do Oriflame... Smile

Jedna (początkująca) moja klienta zamówiła podkład GG Adaptacyjny Smile
Gdy go otrzymała, okazało się, że jest za jasny i chce go wymienić na kolor Golden Beige >> oczywiście reklamację przyjąłem od razu i na drugi dzień wysłałem przesyłkę do Oriflame, wraz z listem (który zawiera opis powodów reklamacji).

Minęły już grubo ponad 3 tygodnie, a podkład, o który prosiłem na wymianę nie przyszedł do mnie do dziś... Dlatego też postanowiłem dzis do nich zadzownic.
Dzownię, podałem dane, co i jak...
I... Okazało się, że nie doszła ode mnie żadna przesyłka Sad
(Kilka dni temu doszedł tylko zegarek, który zwracałem i pomadka)...
Sprawdzili wszystko no i nic... nie doszło.
Klientce ciągle mówiłem, że na pewno lada dzień będzie nowy podkład, że ma się nie martwic - a tu taki ZĄK... a wiecie, co jest najgorsze?
(To zapewne wina poczty, paczka zaginęła - często tam się tak zdarza, z tego, co słyszę...) >> wysłałem to listem zwykłym, priorytetem w kopercie bąbelkowej i nie mam żadnego potwierdzenie, że coś nadawałem Sad Także teraz nawet nie mogę reklamacji złożyć na poczcie... No i muszę oddać klientce 29,90 zł.

Szkoda, taka przykra sytuacja troszkę. No ale coż... mam nauczkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarnowlosa20
Konsultanci



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: opolskie
Płeć: K

PostWysłany: Pon 22:37, 23 Mar 2009    Temat postu:

Wiele takich przypadków zdarza się na poczcie, z tego co słyszałam, więc na przyszłośc zawsze trzeba wysłac poleconym. Ma się wtedy jakiś dowód wysyłki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Wto 11:04, 24 Mar 2009    Temat postu:

Ja zawsze wysyłam w kopercie bąbelkowej ale listem poleconym żeby mieć to potwierdzenie nadania- jestem przezorna.
A jak ostatnio odesłałam pomadkę, bo niemożna było jej wysunąć pomimo moich długotrwałych prób, to kiedy będe wiedziała że przyjęli reklamacje? Dopiero na następnej fakturze? Czy przyślą mi nową, działającą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matinne
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Wto 15:09, 24 Mar 2009    Temat postu:

ja mialam niedawno przypadek, ze zamowilam klientce wode toaletową, ale niestety ta rurku w buteleczce od atomizera była zadarta do góry, przez co nic nie leciało ( wada w produkcji ). Na drugi dzień wysłałam ją do ori. No i czekałam, czekałam, czekałam... Po 3 tygodniach jakoś na stronie najpierw mi odjęli tą wodę od faktury potem dodali, przyszla kolejna paczka z kosmetykami ale tej wody nie bylo. Napisałam już do swojej liderki - dyrektorki , która miala juz i opieprzać, ale sie okazało że pod koniec 4 tygodnia przyszła osobno. No ale wkazdym razie sie naczekalam, mam nadzieje ze nie przysla mi wiecej produktu z wada bo nie mam ochoty znowu odsylac i sluchac narzekan klientow. Bo jezeli ktos cos zamawia, to wiem ze chce miec kosmetyk jak najszybciej, a klientka akurat jakis tydzien przed moim wyslaniem zamowienia zamowila ta wode, wiec ponad miesiac czekala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Wto 20:29, 24 Mar 2009    Temat postu:

Sprawa ze zwrotami wygląda tak -
zawsze są różne powody produktów (wada produkty przy produkcji, wada jakościowa, czy też wada ilościowa).

Wada produktu - to taka, gdzie właśnie szminka się nie wysuwa... uszkodzony atomizer.

Wada jakościowa - to taka, która jest związana z jakością produktu - np. ktoś ma uczulenie po stosowaniu kremu, wychodzi wysypka po jakimś kremie, czy cieniu... itd.

Wada ilościowa - to taka, gdy np. zamówiłaś coś, masz to na fakturze, przychodzi do Ciebie paczka i okazuje się, że mimo, że produkt jest na fakturze, to nie masz tego w paczce!

Oriflame ma 2 tygodnie robocze na zrealizowanie naszej reklamacji od daty odbioru naszej reklamacji. Wink

Ja nigdy nie korzystam z druku reklamacyjnego - według mnie jest on zagmatwany, ciężki do rozszyfrowania... Dlatego zawsze piszę list, np.

Witam serdecznie,

w paczce o numerze faktury xxxxxxx, wystawionej dnia 01.01.2001 r - wystąpił błąd ilościowy - zamówiłem produkt o numerze 8020 (Woda toaletowa SCool, który mam na fakturze, a po otworzeniu paczki, okazało się, że przesyłka nie zawiera zamówionego produktu.

Bardzo proszę o przesłanie brakującego produktu.

Jan Kowalski

(+ podpis ręczny)

[i na dole pod wszystkim]
MOJE DANE:
Jan Kowalski - XXXXXXX (numer kons.)
ul. Czekoladowa 7
02-231 Warszawa


+ oczywiście zawsze trzeba pamiętać o dołączeniu ksero faktury, na podstawie której składana jest reklamacja.

A jak piszę inną reklamację (np. jakościową), to piszę, że np. oddaje krem, bo klientka po trzech dniach stosowania dostała czerwonych plam na twarzy i zaczerwień, które wystąpiły właśnie podczas używania kremu. (I też piszę jaki to krem, jaki ma kod)... itd Happy

Aha, pamiętajcie, że jeśli zwracacie kosmetyki, to nie mogą być zużyte więcej niż 30 %

Mam nadzieję, że mniej więcej dobrze wytłumaczyłem i nie namieszałem WAM Tongue


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
madzik19071992
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Wto 20:58, 24 Mar 2009    Temat postu:

bardzo dziekuje Wink) jeszcze nigdy nei skladalam reklamacji ale to mi zapewne pomoze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jola2243
Konsultanci



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Koszalina
Płeć: K

PostWysłany: Wto 15:26, 31 Mar 2009    Temat postu:

A czy zdarzyło wam się, że produkt był na fakturze, a nie było go w paczce, na dodatek obok produktu którego nie było była wielka kropa długopisem?
mnie się to zdarzyło 2 razy i jest to wynikem tego, że danego produktu nie mięli w magazynie przy pakowaniu, ale po złożeniu reklamacji dostałam pocztą produty, których brakowało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Wto 18:13, 31 Mar 2009    Temat postu:

Mnie się zdarzyło już kilka razy (i nie było kropki), że na fakturze rzeczy były, a w paczce nie Wink
[błąd przy pakowaniu niby] - wtedy składałem reklamację i przychodziło pocztą.

A jeśli jest kropka, to znaczy, że nie ma i od razu powinni dołączyć fakturę korekcyjną... ale niestety, często im się nie chce i faktury nie dodają korekcyjnej, tylko twierdzą, że na pewno się upomnisz i wyślesz reklamację Happy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kriis dnia Wto 18:14, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Śro 18:25, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Ile czasu trwa reklamacja? Wysłała pomadkę ponieważ nie można było jej wysunąć 12marca i jeszcze na tej fakturze z dnia 30 marca nie było jej, możliwe że będzie na następnej tj 20 kwietnia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 18:59, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Zasadnicze pytanie, w jaki sposób wysłałaś reklamację?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Śro 19:05, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Listem poleconym priorytet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Śro 19:08, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Na stronie Ori w fakturach są jakieś korekty co do tej pomadki, najpierw -7pp potem +7pp sama niewiem co to znaczy... ale na fakturze przecież powinnam mieć jakąś kwotę pomniejszoną bo przecież ja wtedy za tą rzecz zapłacviłam i co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 19:12, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Rozumiem, to sprawa wygląda tak, że -
najlepiej zadzwoń do Oriflame i dowiedz się, czy reklamacja doszła.
A już powinna dojść do CIEBIE nawet, bo minęło 2 tygodnie!

I jeśli nie doszło do nich, to udaj się na poczte z drukiem potwierdzającym wysłanie.

Mój podkład z GG, ostatnio jak reklamowałem nie doszedł do nich, a minął miesiąć odkąs wysłałem... Dzowniłem, sprawdzali i nic nie doszło.
A niestety... wysłałem listem zwykłym priorytetem - nie mam dowodu wysyłki tego, więc nie mam co iść wojować na pocztę.

OSTRZEGAM WSZYSTKICH - POCZTA POLSKA NIE DOSTARCZA PACZEK,
OSZUKUJĄ LUDZI - PACZKI GINĄ STRASZNIE! ZAWSZE REKLAMACJE WYSYŁAJCIE POLECONYM!

Ja zawsze słałem normalnie, w kopercie bąbelkowej i dochodziło...
a teraz cuda się dzieją i mam nauczkę... i 30 zł muszę oddać klientce ze swojej kieszeni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Śro 19:17, 01 Kwi 2009    Temat postu:

No tak ale na stronie Ori w fakturach są jakieś korekty co do tej pomadki, najpierw -7pp potem +7pp sama niewiem co to znaczy... ale na fakturze przecież powinnam mieć jakąś kwotę pomniejszoną bo przecież ja wtedy za tą rzecz zapłacviłam i co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna -> REKLAMACJE PRODUKTÓW Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin